MOJA PODKŁADOWA RUTYNA | VIDEO


Dzisiaj prezentuję swoją podkładową rutynę, czyli wszystkie kosmetyki, które nakładam zazwyczaj na twarz. Pokazuję w filmiku jak i czym zakrywam niedoskonałości. Pełne krycie i brak naturalności, wiem, że nie wszystkim osobom to nie przypasuje, jednak mi taki makijaż pasuje najlepiej. Lubię zakrywać niechciane rzeczy na twarzy i wyglądać zupełnie inaczej niż bez makijażu, ale po to on właśnie jest, żeby czuć się lepiej i bardziej pewnie.

Zaznaczę też, że jest to rutyna jesienno-zimowa, jak przychodzi wiosna stopniowo sięgam po delikatniejsze podkłady, a w lato sięgam najczęściej po minerały, żeby nie obciążać skóry oraz nie ugotować się pod grubą warstwą makijażu.

Produkty, które użyłam w filmiku i które używam na co dzień:
Revlon Colorstay #180 Sand Beige
L'Oreal True Match Foundation #N1 Ivory
L'Oreal True Match Concealer #1 Ivory
Bourjois Eclat Mineral Pressed Powder #02 Vanille
Kryolan Anti Shine Powder
The Balm Bahama Mama
The Balm Frat Boy
The Balm Mary-Lou Manizer

Miłego oglądania :)

)


Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. cudna!zapraszam do mnie kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. super Ci to wyszło! the balm rządzi tak jak u mnie :D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny filmik, podoba mi się ;)) Oj, też lubię mocne krycie, moja skóra wygląda po prostu źle, nawet jak jest w miarę wyleczona to jednak śladów po wypryskach mam sporo, do tego przebarwienia, piegi, zaczerwienienia brr :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu, a u mnie jakiś error i nie mogę obejrzeć :(

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.