OLOS MOISTURIZING FACIAL CLEANSING GEL



Wszystkie żele do mycia z jakimi miałam do czynienia do tej pory były mocno oczyszczające, dobrze pieniące się i, w większości, zostawiające nieprzyjemny efekt ściągnięcia. Sięgałam po te tańsze produkty, na które nie narzekałam, ale używanie ich nie było zbyt przyjemne. Ten żel dostałam na jednym ze spotkań blogerek i było to moje pierwsze starcie z tą firmą, nie słyszałam o niej nigdy wcześniej.

Produkt pozytywnie mnie zaskoczył. Używałam go rano oraz po demakijażu do dodatkowego oczyszczenia skóry twarzy. Delikatnie się pieni i dobrze rozprowadza, przy czym dobrze oczyszcza skórę. Nawilża skórę, tworzy na niej ochronną otoczkę, która zapobiega parowaniu wody z naskórka oraz przywraca skórze naturalne pH. Skóra po zastosowaniu nie jest ściągnięta, tylko gładka i miła w dotyku.

Żel przebadany jest dermatologicznie, nie zawiera parabenów, parafiny, wazeliny, alkoholu etylowego i formaldehydów.

Opakowanie także na plus, ze względu na obecność pompki i przyjemne użytkowanie.

Posiadam miniaturowe opakowanie zawierające 50 ml produktu. Pełnowymiarowy 250 ml produkt kosztuje 95 zł.

Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. Mi w nim strasznie przeszkadza zapach jak proszek do prania. Nie mogę się przekonać.

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.