ORANGE SPRING MAKEUP | VIDEO TUTORIAL







Twarz:
-podkład - L'Oreal True Match Foundation
-korektor - L'Oreal True Match Concealer
-puder - Bourjois Eclat Mineral + Kryolan Anti-shine
-bronzer - The Balm Bahama Mama
-róż - Essence Miami Roller Girl
-rozświetlacz - The Balm Mary-Lou Manizer

Oczy:
-baza - Laura Mercier Eye Basics
-cień - Inglot #351 #383 #407
-cień - Bourjois Delice de Poudre
-cień - The Balm Mary-Lou Manizer
-biała kredka - NYX Jumbo #Milk
-eyeliner - Maybelline Lasting Drama Gel Liner
-tusz - Bourjois Twist Up The Volume Mascara
-sztuczne rzęsy - Ardell Demi Wispies + klej DUO

Brwi:
-Make Up For Ever Aqua Brow #15

Usta:
-szminka Flormar Pretty Cream&Glaze Lipstick #P322


Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. Piękny makijaż i super filmik :))) Mnie też niedługo czeka 1e video z mejkapem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudnie! <3 w ogóle ekstra szminka !

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż przepiękny, widać że masz do tego rękę! Ale dla mnie jest za pomarańczowy, nie przepadam za ty kolorem w sumie xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomarańcz to nie mój kolor ale Ty wyglądasz w nim obłędnie. Piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  5. Usta są cudowne :) kolor megaa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak Ty ślicznie tą kreskę malujesz ^marzyciel^ a makijaż bardzo fajny, chociaż ja w pomarańczu wyglądałabym strasznie :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż jest piękny, wyglądasz w nim cudownie. ;) Lecę oglądać tutorial. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczy piękne, co do pomadki to jakoś nie mogę się przekonać do pomarańczowych tonów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem oczarowana uśmiechem, profesjonalizmem i szminką ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. pieknie ci w tej pomadce. cudnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie! Makijaż oka boski! Sama pomadka jakos jak dla mnie średniawo.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny makijaż! kolor szminki obłędny, jutro lecę kupić :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny makijaż! oj zmaluj mi coś na oku :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny makijaż! I genialnie 'zrobione' policzki!

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.