PAT&RUB ORZEŹWIAJĄCE MASŁO DO CIAŁA


Balsamy są nieodłącznym elementem mojej pielęgnacji skóry. Mam suchą skórę, która wymaga codziennego nawilżenia. Za każdym razem sięgam po inny balsam, żeby przetestować coś nowego, ale rzadko który wywiera na mnie dobre wrażenie.

W tym maśle zakochałam się od razu od otwarcia, nie musiałam go nawet użyć, a wiedziałam, że będzie z tego miłość. Ma on niesamowicie orzeźwiający, cytrusowo-ziołowy zapach, który uwielbiam. Idealny na nadchodzącą wiosnę oraz lato, chociaż mi nie przeszkadzało używanie jego podczas zimy.

Bardzo dobrze nawilża skórę, mimo lekkiej konsystencji. Świetnie się rozprowadza, wchłania się w trybie natychmiastowym i nie daje efektu wygładzenia skóry, dzięki czemu nie ma obawy przed pobrudzeniem ubrań/piżamy. 

Te masełko, a właściwie jego zapach, spodobało mi się na tyle, że chętnie bym do niego wróciła, co zdarza się niezbyt często.

Jest to limitowana edycja w związku z piątymi urodzinami firmy, jednak nadal można ją kupić na stronie producenta.

Produkt znajduje się w 250 ml opakowaniu i kosztuje 69 zł.

Używałyście jakiś kosmetyków Pat&Rub? Jakie są Wasze wrażenia?
Mnie jeszcze nie zawiódł żaden kosmetyk z ich firmy, a już trochę ich przetestowałam. Moja skóra bardzo lubi naturalne kosmetyki, ubolewam jednak nad dosyć dużą ceną tych kosmetyków.

Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. Zapach pewnie by mi się spodobał :) Lubię cytrusowe, chociaż ziołowe nie bardzo ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zioła są lekko wyczuwalne, cytrusy zdecydowanie przebijają :)

      Usuń
  2. Już sobie wyobrażam jego wspaniały zapach :) Pewnie też by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. P&R to kocham kremy do rak nei spdoziewalam sie zew bede z ncih tak zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam to masełko. Ja akurat nie jestem fanką takiej mega cytryny. Myślałam, że ten zapach będzie trochę... bardziej klimatyczny :P Wolałabym wersję otulającą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko pięknie ładnie tylko p&r ceny mają niektóre ohoho :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja obecnie używam z tej firmy otulającego masła do ciała również z limitowanej serii i jestem nim zachwycona, zapach jest cudowny i działanie też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten zapach, ale zimą zdecydowanie mocniej pokochałam wersje otulającą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kosmetyki Pat&Rub :) zapachy maselek sa cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kooocham PAT&RUB! Zawsze wybierałam z ich oferty balsamy, ale następnym razem kupię masełko ;)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.