BARRY M GELLY HI SHINE #PAPAYA





Papaya to piękny brzoskwiniowo-morelowy odcień, który jest idealny na obecnie panującą wiosnę oraz zbliżające się lato. Polubiłam go bardzo nosić z lakierem Colour Alike Oto El Złoto, co możecie zobaczyć na ostatnim zdjęciu.

Pędzelek jest średniej szerokości, dzięki czemu dobrze się nim operuje. Konsystencja jest przyjemna, jednak podczas malowania paznokci tworzą się prześwity i ciężko jest pomalować płytkę równomiernie. Krycie przy dwóch warstwach, jednak trzeba być dokładnym podczas aplikacji.

Ma tendencję do bąbelkowania, które nieestetycznie wygląda. Zauważyłam, że po pokryciu top coatem (u mnie Seche Vite) bąbelkowanie nie występuje. Schnie dosyć długo oraz przez długi czas jest plastyczny. Trwałość lakieru to 3-4 dni.

Ładnie błyszczy na paznokciach i sprawia, że manicure wygląda jak żelowy. Kolor jest przepiękny i, mimo trudnej aplikacji, bardzo go polubiłam. 

Lakier zamknięty jest w 10 ml buteleczce i kosztuje 21 zł.

Udostępnij ten post

7 komentarzy :

  1. Miałam na niego ogromną ochotę jednak jeśli piszesz, że ma tendencję do bąbelkowania bez top coatu to sobie jednak odpuszczę ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kilka lakierów z Barry M i nie polubiłam ich ze względu na wodnistą konsystencję. No i jak wspomniałaś przez to robią się prześwity, a przy mojej szerokiej płytce malowanie robi się wybitnie uciążliwe. Szkoda bo mają fajne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolor, lubię tą serię Barry M. bo mają właśnie takie żelowe fajne wykończenie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek cudny :) sliczne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam na niego kiedyś ochotę, jednak kupilam ten w kolorze Watermelon. Teraz wyszła jakaś nowa metaliczna seria i poluję na jednego z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zarówno kolor jak i wykończenie bardzo mi się podobają :) Ale za te 20 zł wolałabym lakier, który nie będzie mi, jak to ujęłaś, "bąbelkował". Nie cierpię tego efektu :/

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny kolor, właśnie czegoś takiego szukam, ale tańszego :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.