FACE OF THE DAY #7






Dzisiejszy makijaż, w którym główną rolę gra matowa, fioletowa szminka. Makijaż miał wyglądać trochę inaczej, początkowo chciałam zrobić kreskę czarnym eyelinerem, jednak ze względu na to, że nie starczyło mi czasu wyszło tak. Ale i tak mi się podoba, a w szmince jestem zakochana od pierwszego wejrzenia.

Użyte kosmetyki:
Lumene Crystal Radiance Primer (brak na zdjęciu)
Revlon Colorstay
Sleek Luminuos
Kryolan Anti Shine
The Balm Bahama Mama
The Balm Frat Boy
The Balm Mary-Lou Manizer
Inglot #328, #351, #342, #327
NYX Jumbo #Milk
Lumene Clouberry Lenght Serum Mascara (brak na zdjęciu)
Sleek True Colour Matte Lipstick #Mystic
Make Up For Ever Aqua Brow #15
Avon Makeup Setting Spray

Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. Booooski ten kolor na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne usta, oko, brwi, wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż <3 i ten kolor na ustach :) Świetny blog <3
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Szminka super ! PS: Nie iwme czmu ale lubię cię w tej koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ta szminka jest nieziemska. aczkolwiek nie wiem czy bym się odważyła na taki kolor.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudny makijaż, usta w świetnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym potrafić tak ślicznie się malować, ale jeszcze daleko mi do Twojej perfekcji ;)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.