HAUL: KWIECIEŃ


Od wczoraj na kanale wisi haul kwietniowy, byłam na tyle zadowolona ze swoich zakupów, że aż dla odmiany nagrałam filmik. Rozgadałam się totalnie, pokazałam i omówiłam wszystkie nowości. Jak widać na powyższym zdjęciu jest tego masa i w znacznej większości kolorówka. Po nakręceniu filmiku przechodziłam prawdziwą walkę, żeby to wszystko zmieścić i zorganizować w toaletce. Wyszło jako tako, ale koniecznie potrzebuję więcej miejsca do przechowywania kosmetyków, bo to co mam w chwili obecnej ledwo się mieści, a przecież muszę mieć miejsce na nowe produkty.


Filmik jest, ale tutaj w tradycyjnej formie możecie obejrzeć zdjęcia. Ze względu na to, że kosmetyków jest dużo, a zdjęć jeszcze więcej, skupiłam się na pokazaniu zbiorowo zakupów z danego sklepu i zbliżenia na bardziej interesujące produkty, żeby też pokazać dokładnie kolory, które zakupiłam.


Revlon Nearly Naked Foundation 
Sleek True Colour Lipstick #Mystic
Maybelline Lasting Drama Pen Gel Liner
NYC Liquid Metallic Liner #Liquid Gold
L'Oreal Color Inflallible #342 With A Twist, #034 Pepsy Coral


Sleek True Colour Lipstick #Mystic


Maybelline Lasting Drama Pen Gel Liner


#342 With A Twist


#034 Pepsy Coral


Golden Rose Velvet Matte Lipstick #05, #06
Classics Konturówka do ust #317


Golden Rose Velvet Matte Lipstick #05


#06


Classics Konturówka do ust #317


Golden Rose Velvet Matte Lipstick #04,  #17
Classics Konturówka do ust #325


Golden Rose Velvet Matte Lipstick #04


#17


Classics Konturówka do ust #325


The Balm Betty-Lou Manizer



NYX Blush #Taupe
NYX Jumbo Pencil #Milk
NYX HD Concealer


NYX Jumbo Pencil #Milk


NYX Blush #Taupe


Avon Supershock Gel Eyeliner Pencil #Raw Plum, #Black, #Savage


Avon Supershock Gel Eyeliner Pencil #Raw Plum


#Black


#Savage


Inglot Eye Shadow #328 Matte, #351 Matte
Inglot AMC Pure Pigment Eye Shadow #24


Inglot Eye Shadow #351 Matte


#328 Matte


Inglot AMC Pure Pigment Eye Shadow #24


Inglot AMC Eyeliner Gel #80
Inglot Milk & Tonic Make-Up Remover Wipes


Inglot AMC Eyeliner Gel #80


Inglot Freedom System Palette


L'Oreal Inffalible 24h Foundation


L'Oreal Lumi Magique Foundation
Rimmel Stay Blushe #003 Peach Flash
Bourjois Loose Powder #1 Peach
Lovely Natural Beauty Blusher #05


Lovely Natural Beauty Blusher #05


Rimmel Scandaleyes Shadow Paint #005 Golden Bronze, #014 Magnese Purple


Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner #10 Ultra Violet


Maybelline Color Tattoo #Permanent Taupe


Garnier Płyn micelarnyt 3w1


Elite Zalotka do rzęs


Tołpa Planet of Nature Relaksujący krem nawilżający i na powieki



Pierre Rene Skin Balance Foundation


Catrice Eye Brow Stylist #020 Date with Ash-tone


Kobo Pure Pigment #408 S Cornflower 


Kobo Fashion Eye Shadow #205 Golden Rose


Kobo Mono Eye Shadow #102 Almond



#104 Pale Peach


#106 Papaya Shake


#117 Caffe Latte


 #118 Dark Chocolatte


#112 Violet


#113 Plum


#114 Aubergine



NARS Bronzing Powder #Laguna


NARS Blush #Orgasm


NARS Mini Blush #Deep Throat

Udostępnij ten post

29 komentarzy :

  1. no to Pani zaszalała!!! umarłam :P:P

    OdpowiedzUsuń
  2. NARSy wygrywają wszystko! Ale z bardziej przyziemnych dla mnie rzeczy daj znac jak Ci się sprawuje LUMI L'Oreala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiadomo, największe moje kosmetyczne marzenie. Jeszcze koniecznie muszę dokupić rozświetlacz Albatros :)

      Planuję filmik z pierwszym wrażeniem, jednak to dopiero pod koniec miesiąca najwcześniej :)

      Usuń
  3. Super zakupy :). Gdzie kupujesz kosmetyki Nars?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłam o tym w filmiku, na stronie hqhair.com :)
      Mają tam darmową wysyłkę i bardzo szybko do mnie doszła paczka, więc jak najbardziej polecam :)

      Usuń
  4. jejku ale właśnie się oblizuję. Wszystko mi się podoba a pomadka Sleek chyba najbardziej!!!! chcę ja i to bardzo no i Orgazmika też

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szmineczka przepiękna, ja jestem zakochana :)
      a Orgasm to klasyka ;)

      Usuń
  5. WOW!!! Robi wrażenie ;)
    Ten puder z Bourjois to jakaś nowość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, już od dłuższego czasu jest dostępny, tylko jego miejsce jest na samym dole szafy, więc może nie zauważyłaś ;)

      Usuń
  6. Oszałamiające zakupy, ilość cieni Kobo mnie na koniec dobiła, też miałam więcej w planach, ale u mnie kolory mocno przebrane. Chociaż teraz nie wiem czy po Plum się nie wrócę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to bym i więcej kupiła, ale już fundusze wyczerpałam. Ja byłam niby w centrum warszawy, a były chyba wszystkie odcienie, na pewno wszystkie które miałam na oku

      Usuń
  7. Świetne łupy :) Zamawiałaś z jakiejś konkretnej strony te cudeńka Nars?

    OdpowiedzUsuń
  8. tak mało? ;D
    super kolory, achhh

    OdpowiedzUsuń
  9. To są dopiero świetne zakupy! Używałaś już NYX taupe? Też go sobie sprawiłam, ale szukam do niego dobrego pędzla, by się lepiej nabierał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie, jak użyję to dam Ci znać :)

      Usuń
  10. No nie powiem, poszalałaś! Ale widzę i kilka moich chciejstw!
    Np. białą kredkę z NYX! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam oglądać czyjejś zakupy!:) u mnie nyx taupe się nie sprawdził i podkład pierre rene. Natomiast kocham kobo i najbardziej 102 i 114.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow niesamowite kolory. Poszalałaś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dosłownie same cuda! A ja myślałam, że poszalałam w kwietniu... myliłam się ;-)) Do Narsa wzdycham najmocniej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poleciałam po całości i dlatego ;)
      Ja też długo wzdychałam i czekałam, aż będę mogła sobie na niego pozwolić :)

      Usuń
  14. Po raz kolejny widzę wiele produktów, na które sama mam ochotę! Pora zobaczyć filmik, ale już teraz widzę, że zakupy są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zakupy :) ja się zastanawiał nad cieniami z Inglot.

    Poza tym zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.