INSTAGRAM MIX: MARZEC



Pfff... Też tak umiem! ;)


Kwiatek na dzień kobiet!


Najlepsze pyszności pod słońcem!


Brudne pędzle...


... z którymi musiałam się uporać.


Biedronkowe pojemniczki, które sprawdzają się świetnie!


Mój bardzo profesjonalny setup do nagrywania :)


Niekończąca się walka z odrostami!


Podstawy kosmetologii za mną!


Diamenciki na paznokciach!


Makijaż, do którego tutorial pojawi się niebawem!


Naked 3!


Ulubiona ostatnio przekąska - wafle ryżowe z masłem orzechowym i bananem.

Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. Uwielbiam tulipany, zrobiłaś mi ochotę na bukiet świeżych tulipanów. Muszę się uśmiechnąć gdzie trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze poszukać tych migdałów. Bardzo ciekawa jestem ich smaku.

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.