PIERWSZE WRAŻENIE PODKŁADU REVLON NEARLY NAKED | VIDEO


Dzisiaj mam dla Was kolejny filmik z pierwszym wrażeniem podkładu, tym razem jest to Revlon Nearly Naked. Możecie zobaczyć tam aplikację, mini recenzję oraz aktualizację po 9h noszenia podkładu na twarzy.

Mam nadzieję, że nie macie przeciwko kolejnemu filmikowi o tej samej tematyce. Ze względu na to, że podkład Affinitone się u mnie nie sprawdził to otworzyłam ten i od razu nagrałam swoje pierwsze wrażenia.




Co chcecie zobaczyć jako następne: get ready with me czy pierwsze wrażenie palety naked 3? Oba filmy są już nagrane, zostało mi tylko je obrobić. I jeśli chcecie, żebym nagrała jakiś konkretny filmik to piszcie śmiało w komentarzach :)

Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. właśnie się zastanawiam nad tym podkładem :) szukam czegoś lekkiego, ale w miarę trwałego :)
    na filmiku wygląda całkiem ładnie :)
    do tej pory na co dzień używałam bourjois 123 ale strasznie mnie irytuje to że oksyduje, gdyby nie to to pewnie skorzystałabym z promocji w rossmannie

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby lekki, a kryje fajnie. Ciekawy produkt, nie powiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny filmik :) Kupilam ten podklad w piatek ale jeszcze nie uzywalam.

    OdpowiedzUsuń
  4. zastanawiałam się nad jego zakupem chyba przez maxineczkę o ile się nie mylę :) Ale skoro mówisz,że wygląda średnio naturalnie na skórze to chyba jednak poszukam czegoś innego :) przydatna recenzja- uwielbiam takie testy na żywo.

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.