PROMOCJE NA KOLORÓWKĘ - CO PLANUJĘ KUPIĆ ORAZ CO POLECAM


Jak już zapewne wiecie, w najbliższym czasie szykują się wspaniałe promocje, które opróżnią nasz portfel do cna. A mianowicie:
-49% w Rossmanie na:
   -podkłady, korektory, róże i pudry w dniach 22-27.04
   -tusze, cienie, kredki, eyelinery w dniach 28.04-04.05
   -szminki, kredki do ust, lakiery do paznokci 05-11.05
-40% na kolorówkę w Naturze w dniach 28.04-05.05

Przygotowałam wstępną listę produktów, które chciałabym kupić w tym czasie. Możecie te kosmetyki zobaczyć na zdjęciu oraz wypisałam je pod spodem. Lista zapewne się zmieni będąc w sklepie, części produktów nie będzie, coś innego wpadnie mi w oko lub z czegoś zrezygnuję po głębszym zastanowieniu. Najbardziej cieszę się z promocji w Naturze, ponieważ zaopatrzę się w produkty Kobo, na których promocje nigdy nie mogę trafić.

Na samym dole wymienię też produkty, które już sama wypróbowałam i które warte są zakupu w nadchodzących promocjach, więc jeśli jesteście zainteresowani to czytajcie dalej.

Rossmann:
L'Oreal Lumi Magique podkład
Bourjois #37 Rose Pompon róż
Rimmel Stay Blushed #003 Peach Flush

Maybelline Color Tattoo #Permanent Taupe
Rimmel Scandaleyes Shadow Paint #Purple, #Golden Bronze
Bourjois Mega Liner
Max Factor Kohl Kajal #090 Natural Glaze

Bourjois Rouge Edition Velvet #7 Nude-ist

Natura:
Essence All About Matt!
Wkłady cieni Kobo (już wybrałam 14 odcieni)
Kobo Fashion Colour szminka (zastanowię się na miejscu jaki odcień)
Kobo Pure Pigment #408 Cornflower
Pierre Rene Skin Balance
Catrice Eyebrow Stylist #020 Date With Ash-ton


Produkty warte zakupu:
Bourjois - Healthy Mix podkład i korektor, róże (w szczególności 16 rose coup), szminki Color Boost, tusz do rzęs Twist up the Volume, bronzer czekoladka
L'Oreal - True Match podkład i korektor, korektor Lumi Magique, cienie Infallible i te w małych paletkach
Astor - róż Skin Match
Maybelline - eyeliner w żelu, podkład Affinitone
Rimmel - puder Stay Matte, cienie w płynie Scandaleyes, matowe szminki by Kate
Catrice - kamuflaż
Lovely - cień holograficzny
Wibo - żel do stylizacji brwi

Jak coś mi się jeszcze przypomni to na pewno dodam do listy. A Wy co planujecie kupić?


Udostępnij ten post

15 komentarzy :

  1. nie ma co ale chyba zbankrutuje;D jeszcze promocja w naturze no szok;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierre Rene w Naturze? Oj dawno tam nie byłam i jestem po tyłach ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może nie w każdej jest, ja chodzę tylko do jednej i tam jest szafa Pierre Rene :)

      Usuń
  3. U mnie zakupy będą raczej skromne, mam sporo rzeczy, ale taka przecena, więc na pewno coś wrzucę do koszyka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pigmenty Kobo są na mojej liście, na jednych chyba nie spocznę ;) I zastanawiam się też nad tym podkładem loreal lumi... ale sama nie wiem, chodź mnie kusi bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja polecam na pewno korektor z Mabelline, jest świetny pod oczy:)) Ja chyba sie skuszę na puder sypki z Manhattanu bo słyszałam wiele pozytywów o nim:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam korektor z loreala lumi, więc on ma działanie podobne do tego z maybelline, ale kiedyś na pewno też wypróbuję. o pudrze manhattanu też myślałam, ale rozsądek wziął górę - mam za dużo pudrów do wykończenia :)

      Usuń
  6. Ja też już muszę przyszykować listę na promocje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nad cieniem Permanent Taupe też się zastanawiam, żeby go do brwi używać ;p Poza tym może dokupię eyeliner w żelu z Maybelline, bo obecny już mam gdzieś w połowie ;) To tyle jeśli chodzi o Rossmanna, raczej planuję atak na Naturę :D Kilka produktów z Essence, Catrice, My Secret, Kobo... :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam nadzieję nie kupować za dużo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. łoo mamuniu no wszystko bym chciala , ale trzeba wybrac co najpotrzebniejsze;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiam się co kupić w Rossmannie oprócz jakiegoś tuszu i lakierów. Cieszę się z promocji w Naturze, mam już listę rzeczy, które chcę kupić :) Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może przygarnę coś z Kobo, Catrice albo Essence z Natury :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój portfel ucierpi [*] :D A jeżeli chodzi o Naturę, to wszystkie szminki, podkłady, lakiery będą w promocji ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już kupiłam podkład L'oreal True Match i puder Rimmel Stay Matte :) Jeszcze chcę kupić róż z Bourjois 34 :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.