ROSE GOLD DELICATE MAKEUP | VIDEO TUTORIAL





Mam dzisiaj dla Was tutorial do tego makijażu, który jest delikatniejszą wersją walentynkowego makijażu, nadająca się także na co dzień [klik]. Tonacja bardzo podobna, tutaj makijaż wykonałam tylko cieniami z paletki Sleek Oh So Special, którą wiele z Was posiada. Dajcie mi znać czy tutorial Wam się spodobał.

Twarz:
-podkład - Revlon Colorstay
-korektor - L'Oreal True Match Concealer + L'Oreal Lumi Magique 
-puder - Sleek Luminous + Kryolan Anti-shine
-bronzer - The Balm Bahama Mama
-róż - The Balm Frat Boy
-rozświetlacz - The Balm Mary-Lou Manizer

Oczy:
-baza - Laura Mercier Eye Basics + Sigma Eye Shadow Base Unveil
-cienie Pamper, Ribbon, Gateau, Celebrate - Sleek Oh So Special
-cień - The Balm Mary-Lou Manizer
-eyeliner - Inglot Liquid Eyeliner #26 + Avon Color Trend Sparkling Gold
-tusz - Bourjois Twist Up The Volume Mascara
-sztuczne rzęsy - Ardell Demi Wispies + klej DUO

Brwi:
-Make Up For Ever Aqua Brow #15

Usta:
-szminka Wibo Eliksir #05


Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. Śliczny:) Ja uważam z różem na powiekach bo podkreśla moje naczynka i zmęczone oczy, ale u Ciebie prezentuje sie fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam naczynkową skórę i nic nie jest podkreślone, nawet jak robiłam całkowicie różowe, bardziej chłodne makijaże to nic złego się nie działo, musisz spróbować w jakiś wolny dzień :)

      Usuń
  2. bardzo mi się podoba ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ta paletkę i kolorystyka cudowna w tym makijażu- super to polączyłas :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.