FACE OF THE DAY #8







Hej!
Dzisiaj prezentuję Wam mój wczorajszy makijaż, chciałam go jeszcze dodać wczoraj, ale za długo męczyłam się z kreską i zdążyłam jedynie zrobić zdjęcia i wybiec do pracy. Makijaż bardzo efektowny, zwraca uwagę z daleka i nikt nie przejdzie obok niego obojętny. Pomarańczowa kreska jest piękna, jednak trzeba odrobiny cierpliwości, żeby wyszła idealnie napigmentowana, tak jak lubię i tak jak widzicie na zdjęciach. Jednak myślę, że warta każdego wysiłku!

Użyte kosmetyki:
Revlon Nearly Naked #130 Shell
NYX HD Concealer
Bourjois Loose Powder #1 Peach
NARS Bronzing Powder #Laguna
NARS Blush #Orgasm
The Balm Mary-Lou Manizer
Urban Decay Primer Potion (brak na zdjęciu)
Inglot Eyeshadows #328, #351
Inglot AMC Eyeliner Gel #80
NYX Jumbo Pencil #Milk
L'Oreal Volume Million Lashes So Couture Mascara
Golden Rose Velvet Matte Lipstick #04, #05

Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. Kolor kreski jest świetny, chociaż sama kreska dla mnie troszkę za gruba :) Ale wygląda na oku naprawdę ciekawie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  2. odważna kreska, pod względem kształtu jak i koloru, ale mnie się baaardzo podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo też właśnie tak nosiłam kiedyś ten liner :P Dopóki nie zasechł :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba się, podooooooooooooba!!!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny makijaż :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.