GREEN OMBRE NAILS Z WIBO CELEBRITY NAILS!




Gdy tylko zobaczyłam w paczce te pięć lakierów od razu wiedziałam, że na paznokciach pojawią się w wersji ombre, ponieważ pięknie do siebie pasują i tworzą fajne przejście koloru.

Na paznokciach widzicie odcienie: #6 Fresh grass, #7 Pastel love, #8 Mint project, #9 Deep green, #10 Holiday idąc od najjaśniejszego do najciemniejszego.

Lakiery zawierają w sobie złote dobinki, które nie są mocno widoczne na paznokciach, w odcieniu 7 praktycznie niezauważalne. Największą ilość drobinek ma odcień 6, który troszeczkę ciężej się zmywa.

Krycie nie jest bardzo zadowalające, jedynie najciemniejszy odcień widzicie w dwóch warstwach, resztę musiałam pokryć trzema, a odcień 7 nawet czterema, bo jest bardzo słabo napigmentowany i tworzy prześwity.

Ze względu na dużą ilość warstw nałożyłam na nie top coat Seche Vite, ponieważ dosyć długo wysychały. Z top coatem wytrzymały na moich paznokciach 4 dni.

Lakiery nie są najlepszej jakości, jednak mają piękne kolory i można z nimi zrobić ombre w takiej formie jak ja lub aplikując trzy kolory na paznokieć metodą gąbeczkową, co też mam zamiar zrobić.

Jest to edycja limitowa, która jeszcze jest dostępna w szafach Wibo.

Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. Fajnie wyglądają, ale żadnego nie mam i raczej nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie się prezentują :) z racji, że nie przepadam za lakierami Wibo, to pozostaje mi podziwiać je u innych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta kolekcja ma piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał, przepięknie wyglądają :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie mi się podobają! Wibo tworzy coraz ciekawsze kolekcje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę ten zielony odbiega od gamy kolorystycznej - reszta wygląda razem dobrze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie piękne i świetnie pasuję do takiego ombre ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od początku tak mi się wydawało, że te lakiery najlepiej wyglądają razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory są świetne osobiście zmajstrowałabym z nich nieco bardziej płynne ombre.

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.