MÓJ CODZIENNY MAKIJAŻ! | VIDEO








Dzisiaj mam dla Was makijaż, który ostatnio namiętnie wykonuję na co dzień i z każdym dniem coraz bardziej go lubię (o ile jest to jeszcze możliwe!). Bardzo delikatny, dziewczęcy i będzie pasował większości osób. Makijaż idealnie sprawdzi się na różne okazje: do pracy, do szkoły, na randkę. Jest bardzo łatwy i szybki do wykonania, czego chcieć więcej? ;)


Użyte kosmetyki:
Twarz:
podkład - Make Up For Ever HD Foundation #N117
korektor - Catrice Camoufage Cream #010 Ivory, L'Oreal Lumi Magique #1 Light
puder - Bourjois Loose Powder #1 Peach
bronzer - NARS Bronzing Powder #Laguna
róż - NARS Blush #Orgasm
rozświetlacz - The Balm Mary-Lou Manizer

Oczy:
baza - Urban Decay Primer Potion Orginal
cienie Strange, Limit, Buzz, Nooner, Dust - Urban Decay Naked 3 Palette
biała kredka - NYX Jumbo Pencil #Milk
tusz - Lumene Clouberry Lenght Serum Mascara

Brwi:
-Make Up For Ever Aqua Brow #15

Usta:
-szminka - Avon Color Riche #Carnation


Udostępnij ten post

7 komentarzy :

  1. Pięknie jest , super ,że nagrywasz ;))
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz jak ja rzadko ogladam filmiki z tutorialami... a Twój obejrzałam do samego końca. Bardzo mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatny masz rację, takie mega kobiecy :) Chociaż dla mnie ZA delikatny, ale mam zamiar go zmalować u siebie, zobaczymy co mi z tego wyjdzie... :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie!
    Chcę Naked3 ! Chcę, chcę, chcę ! :)))
    Mam tę szminkę, bardzo lubię ją.

    PS. Świetna nuta w filmiku .... minka odlotowa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba ta paletka do mnie mówi :D
    A makijaż piękny ;)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.