NOC MUZEÓW WARSZAWA 2014! [DUŻO ZDJĘĆ]


Całkiem niedawno, a dokładnie 17 maja odbyła się Noc Muzeów w Warszawie. To już trzecia edycja w której uczestniczyłam i z pewnością nie ostatnia! Zabrałam ze sobą aparat, żeby uwiecznić na zdjęciach co się działo i żeby móc Wam co nie co pokazać. Nagrałam też kilka klipów, głównie pokaz fontann, które możecie zobaczyć w filmiku, razem z moją nudną gadaniną.



NEON MUZEUM









MUZEUM ŻYCIA PRL










MULTIMEDIALNY PARK FONTANN








AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH











TARAS WIDOKOWY | PAŁAC KULTURY I NAUKI





Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. Fajny pomysł z tym zwiedzaniem za friko. Do muzeum PRL chętnie bym się wybrała. Widzę, że opakowanie po ulubionych perfumach mojej babci już mają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też byłam na Nocy Muzeów, ale w Poznaniu. Bardzo fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ;) żałuje, że nie udało mi się wybrać...

    OdpowiedzUsuń
  4. i w locie się spotkałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.