ULUBIEŃCY: KWIECIEŃ | VIDEO

Biorąc pod uwagę haul kwietniowy, który pokazywałam wczoraj, ulubieńcy są bardzo skromni. Większość nowości, które kupiłam w kwietniu zrobiłam pod koniec miesiąca, a nawet produkty, które kupiłam wcześniej, w większości nie były przeze mnie użyte ani razu. Przygotujcie się psychicznie na dużych ulubieńców w przyszłym miesiącu.


Urban Decay Naked 3
Paleta oczywiście w ulubieńcach musiała się pojawić, nie było innego wyjścia. Cudowna kolorystyka i jakość cieni, przepiękne opakowanie, które ozdobi każdą toaletkę i jedno z większych marzeń kosmetycznych spełnione. Teraz tylko mam ochotę, żeby do kolekcji dokupić pierwszą i drugą wersję.

Bourjois Twist up the Volume Mascara 
Tusz, który już dawno, dawno temu powinien pojawić się w ulubieńcach, jednak jakimś cudem zapominałam zawsze, żeby go uwzględnić. Niedawno dodałam jego pełną recenzję na blogu [klik].

Make Up For Ever HD High Definition Foundation
Początkowe wrażenie o podkładzie nie było najlepsze, jednak z każdym użyciem moja opinia się zmieniała. Na początku miałam, zarówno ja, jak i moja siostra, zbyt duże oczekiwania od tego podkładu i nie do końca sprawdził się w warunkach, do których miał być idealny. Jako podkład na co dzień jest idealny, bardzo lekki na skórze i kryje przyzwoicie.

Avon Ultra Colour Matte Peach
Piękna matowa szminka w brzoskwiniowym odcieniu. Szminki Avonu bardzo lubię i jeśli policzyć wszystkie sztuki jakie posiadam to będzie ich zdecydowanie najwięcej w mojej, jeszcze skromnej, kolekcji szminek. Nie mam zbyt dużego szczęścia, ponieważ najczęściej szminki, które kupiłam i z których byłam bardzo zadowolona, zostawały wycofane, więc mam nadzieję, że ta linia z matowymi szminkami będzie stale dostępna, bo bardzo mi odpowiada ich formuła i kolory są przepiękne.

Colour Alike #505 Oto El Złoto
Kolejny brokatowy lakier jaki pojawia się w ulubieńcach, tym razem w innej kolorystyce, czyli złotej. Bardzo ładnie wygląda na paznokciach i komponuje się pięknie z większością lakierów jakie posiadam. 



Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. Paleta świetna! Czekam na makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji wypróbować twoich ulubieńców ale nie ukrywam że paletka już dawno mi się marzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kosmetyki są na mojej długoterminowej liście zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.