DROGERYJNY HAUL: MAJ

Dzisiaj mam dla Was pierwszą część majowego haulu. Chciałam uniknąć powtórki z poprzedniego miesiąca, w którym filmik z haulem był prawie 25-minutowy, dlatego w tym miesiącu oddzielnie pokażę drogeryjną część, którą możecie zobaczyć właśnie dzisiaj, i oddzielnie część wyższopółkową. Nie poszalałam co prawda tak jak w poprzednim miesiącu, jednak mam co pokazać. Podczas maja skusiłam się na promocje jakie panowały w Rossmannie -49% na kosmetyki do makijażu ust, Hebe -40% na kolorówkę oraz pojedyncze produkty, które też próbowałam dorwać na promocjach.


Jeśli macie ochotę to zapraszam do obejrzenia filmiku, pokazuję wszystkie produkty, które nabyłam w tym poprzednim miesiącu i je opisuję. Jeśli nie pod spodem macie, tradycyjnie, zdjęcia wszystkich produktów.



L'Oreal Volume Million Lashes So Couture



L'Oreal Lumi Magique Pure Light Primer


L'Oreal La Manicure Serum 7 in 1 Saviour



Maybelline Eye Studio Lasting Drama Gel Liner


Misslyn Lakier do paznokci #646 Las Vegas



Rimmel Moisture Renew  #360 As You Want Victoria


Rimmel Moisture Renew #180 Vintage Pink




Sally Hansen Nail Grow Miracle


Sally Hansen Instant Cuticle Remover


od lewej: Bell Air Flow #708, Bell Glam Wear #411, #403, #503, #401, #424


Purederm Nose Pore Strips Tea Tree



I want Ultra Sun Protection Cream SPF50


I want Rejuvenating BB Cream


Kallos Serical Creme al Latte


Sleek Garden of Eden Palette


Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. u mnie te paski purederm się nie sprawdziły :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta maska to nie Kallos, choć też mi się tak wydawało ;) Duży Kallos mleczny wygląda podobnie jak ten mały. Choć są w sumie podobne

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny lakier z misslyna, pomadkę vintage pink mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię lakiery do paznokci z Bell :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.