FACE OF THE DAY #9








Dzisiejszy makijaż wykonałam paletką Sleeka Garden of Eden. Makijaż oka oraz jego kolorystyka bardzo podobna do mojego codziennego makijażu wykonanego paletką Urban Decay Naked 3, jednak tutaj na pierwszy plan wybijają się odcienie fioletu i szarości. Jednak jeśli paleta Naked 3 to za duży dla Was wydatek to można właśnie spróbować z tą paletką Sleeka. Żeby nie pokazywać tego samego makijażu w kółko i w kółko, dobrałam do tego moją ukochaną fioletową szminkę. Jak Wam się podoba makijaż?


Użyte produkty:
Revlon Nearly Naked #130 Shell
Catrice Comouflage Cream #010 Ivory
MAC Pro Longwear Concealer #NC15
Bourjois Loose Powder
NARS Bronzing Powder #Laguna
NARS Blush #Deep Throat
The Balm Mary-Lou Manizer
Urban Decay Primer Potion Orginal
Sleek Garden of Eden Palette
NYX Jumbo Pencil #Milk
Avon Supershock Gel Eyeliner Pencil #Black
Catrice Eye Brow Stylist #020 Date with Ash-tone
L'Oreal Volume Million Lashes So Couture
Sleek True Colour Lipstick #Mystic

Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. Genialny makijaż. Bardzo staranny.
    P.s. zaczęłam od kwietnia z tym blogiem.
    Mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy w pracy.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. laguna wygląda świetnie, a oczy pięknie się błyszczą... super makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.