DIY JAK ZROBIĆ TWISTBAND - ELASTYCZNE GUMKI DO WŁOSÓW


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jak łatwo wykonać jest samemu twistband, czyli elastyczne gumki do włosów. Są świetne, ponieważ nie zaciągają i nie wyrywają włosów, trzymają się w jednym miejscu przez cały dzień i do tego pięknie wyglądają, a kolory możemy wybrać sobie sami, w zależności jakie podobają nam się najbardziej.

Do wykonania potrzebne są; lamówki elastyczne (do kupienia na allegro lub w pasmanterii za ok. 2 zł za metr), miarka lub linijka, nożyczki oraz zapalniczka (ja niestety takiej nie miałam, dlatego męczyłam się z zapałkami).

Wykonanie jest banalnie proste i bardzo szybkie. Jeśli chcielibyście zobaczyć jak je wykonać to zapraszam do filmiku:






Udostępnij ten post

7 komentarzy :

  1. A co to za ładny lakier ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moich cienkich włosów takie gumki nie trzymają :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam cienkie i u mnie świetnie się sprawdzają :)

      Usuń
  3. ale bajer! muszę się wybrać do pasmanterii ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy bardzo się rozciągają takie gumeczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dosyć dobrze rozciągliwe, a nie rozciągają się za szybko ;)

      Usuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.