FACE OF THE DAY #10






Dzisiejszy makijaż skupił się na mocnych pomarańczowych ustach, do którego wybrałam delikatny makijaż podkreślający załamanie oraz względnie, przynajmniej jak dla mnie, cienką kreskę eyelinerem. Idealny makijaż na szybko, na co dzień z pięknym kolorem!

Użyte produkty:
L'Oreal Lumi Magique #Rose Porcelain
L'Oreal Lumi Magique #Light
Bourjois Loose Powder
NARS Bronzing Powder #Laguna
Paese Blush with argan oil #49
Satin Gold Pigment mineralny (z kolorowka.com)
Laura Mercier Eye Basics #Pink
Kobo Mono Eyeshadow #102 Almond, #104 Pale Peach, #17 Caffe Latte,  #118 Dark Chocolatte
Inglot Liquid Eyeliner #26
L'Oreal Volume Million Lashes So Couture
Make Up For Ever Aqua Brow #15
Classics Waterproff Lip Liner #325
Golden Rose Velvet Matte #06

Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. Jak to złotko w kąciku ładnie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. BARDZO ŁADNIE ŚLICZNA Z CIEBIE DZIEWCZYNA :) PRZECUDOWNY MAKIJAŻ I TA KRESKA NA OKU SAME OCHY I ACHY :*

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe cienką kreskę? jak dla mnie taka normalna :)
    usta super <3

    OdpowiedzUsuń
  4. hej! zastanawiam się, jak będzie wyglądać ta szminka, gdy ją się wklepie palcami w usta. Nie jestem przekonana do aż tak intensywnego koloru na sobie, ale chciałabym ją ze względu na modny pomarańcz. Może uda Ci się kiedyś pokazać gdzieś w tak nałożonej szmince? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie próbowałam tak zrobić, ja akurat lubię wszystko w swojej intensywnej postaci, ale spróbuję i dam znać! :)

      Usuń
  5. cudnie. Jestem pod wrażeniem Twoich wszystkich makijaży Sylwio :) Piękne oczy i usta, cokolwiek na nie nie nałożysz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia!!! :) Możesz mi powiedzieć jakim aparatem robisz?

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.