HAUL: CZERWIEC | KOSMETYKI DROGERYJNE | VIDEO

Dzisiaj mam dla Was drogeryjną część haulu, głównie produkty do pielęgnacji. Sama się dziwię, że kupiłam tylko jeden produkt do makijażu i pędzelki, muszę się poprawić w przyszłym miesiącu!






Sense & Body Girls Best Friend Pędzel do pudru


Senes & Body Girls Best Friend Pędzel do cieni


Sense & Body Girls Best Friend Pędzel do zadań specjalnych


Sense & Body Girls Best Friend Pędzel do kresek


Tołpa Botanic Czarny Bez Kojący krem-balsam na naczynka na dzień i na noc


Orly Cotton Candy
Essie Sunday Funday
Essie Mezmerised
Essie After School Boy Blazer
Sally Hansen Bushy brows be gone tweezer
Revlon Colorstay #180 Sand Beige
Maybelline Fashion Brow Coloring Mascara


Essie Fiji


Avene Cleanance Expert Emulsion
Avene Thermal Spring Water
Avene Cleanance Cleansing Water


Biovax Intensywnie regenerująca maseczka do włosów naturalne oleje


Kérastase Elixir Ultime Sublime cleansing oil shampoo
Kérastase Elixir Ultime Oleo-Complexe

Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. Ten Biovax mnie ciekawi. A i Essiaki kuszą kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  2. te pędzle są świetne, mam już bardzo długo...

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te pędzle, są tanie i świetne

    OdpowiedzUsuń
  4. Fiji sobie też sprezentowałam :) Tę maskę z Biovax mam na liscie do kupienia, ale wciąż jestem wierna Kallos.

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.