KELLY OSBOURNE INSPIRED MAKEUP | VIDEO









Dzisiaj mam dla Was dosyć dramatyczny makijaż w odcieniach fioletu i brzoskwini, do którego zainspirowało mnie zdjęcie makijażu Kelly Osbourne promujące jej kolekcję dla MACA. Makijaż tak mi się spodobał, że praktycznie go odwzorowałam, nie licząc ust, ponieważ nie miałam niestety takiej szminki.

Makijaż na którym się wzorowałam:



Użyte kosmetyki:
Twarz:
podkład - Pierre Rene Skin Balance Cover #21
korektor - Catrice Camoufage Cream #010 Ivory, MAC Prolongwear Concealer #NC15
puder - Bourjois Loose Powder #1 Peach
bronzer - NARS Bronzing Powder #Laguna
róż - Essence Miami Roller Girl Blush
rozświetlacz - The Balm Mary-Lou Manizer

Oczy:
baza - Urban Decay Primer Potion #Eden
cienie #102 Almond, #104 Pale Peach, #113 Plum, #112 Violet, #114 Aubergine, #117 Caffe Latte,  #118 Dark Chocolatte - Kobo Mono Eye Shadow
czarna kredka - Avon Supershock Gel Eyeliner Pencil #Black
eyeliner - Maybelline Lasting Drama Gel Liner
biała kredka - NYX Jumbo Pencil #Milk
tusz - L'Oreal Volume Million Lashes So Couture 
sztuczne rzęsy - Ardell #105 + klej DUO

Usta:
szminka - Avon Ultra Colour Matte #Matte Peach

Brwi:
Make Up For Ever Aqua Brow #15



Aby obejrzeć tutorial kliknijcie na obrazek:


Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. Wow, jestem pod wrażeniem świetnie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląd twarzy zachęca mnie do przetestowania podkładu PR :) Piękne cieniowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.