HAUL: ITALY 2014! | LUSH, KIKO, TOO FACED


Witajcie! Przybywam dzisiaj do Was po powrocie z tygodniowego pobytu we Włoszech. Pokażę Wam dzisiaj pamiątki jakie udało mi się kupić, a co mogłam kupić innego niż kosmetyki? ;)

Odwiedziłam wszystkie sklepy, które miałam zamiar zobaczyć, kupiłam wszystko co zamierzałam i jestem teraz szczęśliwym człowiekiem.

Przed wylotem zrobiłam rekonesans, żeby dowiedzieć się jakie firmy dostępne są we Włoszech i zrobiłam sobie obszerną listę zakupów, na mapie zaznaczyłam wszystkie sklepy, żeby wiedzieć dokładnie gdzie mam iść. 

Odwiedzić musiałam koniecznie Lusha i była to moja pierwsza wizyta w tym sklepie, Kiko, które jest włoską firmą oraz Sephorę, ponieważ mają tam dużo firm, których w Polsce nie dostaniemy, a chodziło mi głównie o Urban Decay, NARSa oraz Too Faced. Miło było w końcu pomacać kosmetyki UD oraz NARSa, a nie tylko wzdychać do zdjęć w sklepach online.

Haul możecie zobaczyć w formie filmiku oraz w formie zdjęć poniżej:





Lush Bubble Bar The Comforter (Flutti di Bosco) - 7,25 €


Lush Solid Shampoo Squeky Green (Capo verde) - 8,25 €


Lush Solid Shampoo Godiva - 9,50 €


Lush Round Tin (Porta shampoo) - 3,25 €


Lush Cleanser Angels on Bare Skin (Angeli a fior di pelle) - 9,50 €



Lush Cleanser Dark Angels (Diavoli a fiore di pelle) - 9,50 €



Lush Bubble Bar Sunny Side Sample


Lush Massage Each Peach Sample


Kiko Long Lasting Pencil Stick Eyeshadow #36 - 6,90 €



Kiko Long Lasting Pencil Stick Eyeshadow #04 - 6,90 €



Kiko Invisible Lip Liner - 5,90 €



Kiko Super Colour Eyeliner #107 - 6,90 €



Kiko Precision Eyebrow Pencil #03 - 5,90 €



Too Faced Chocolate Bar Eye Shadow Collection - 44,90 €




Od lewej:
Gilded Ganache, Salted Caramel, Hazelnut, White Chocolate, Marzipan, Crème Brulee, Semi-Sweet, Haute Chocolate


Od lewej:
Milk Chocolate, Strawberry Bon Bon, Cherry Cardial, Black Forest Truffle, Candied Violet, Champagne Truffle, Triple Fudge, Amaretto


Too Faced Sweethearts Blush #Candy Glow - 28,90 €


Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. To ostatnie serduszko jest niesamowicie urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekoladowa paletka najlepsza! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletka cudowna i ta kredka rozowa z kiko swietna

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę KIKO! ♥ świetne zakupy, właśnie zmówiłam czekoladkę z Too Faced :) masz świetnego bloga, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jej to serduszko jest takie słodkie dla samego wyglądu bym kupiła *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy! czekoladowa paletka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  7. zaraz zabieram się do oglądania filmiku ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże jakie cudowności, przygarnęłabym wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.