L'OREAL TRUE MATCH FOUNDATION


Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją mojego ukochanego podkładu. Jest to mój ulubiony podkład spośród wszystkich, które do tej pory używałam!

W podkładzie szukam dobrego krycia, lekkiej konsystencji oraz dobrej trwałości na mojej mieszanej skórze. Ten podkład posiada wszystkie wymienione powyżej cechy.

Podkładu zużyłam już dwie buteleczki i posiadałam dwa kolory: N1 Natural Ivory oraz W3 Warm Beige. Gama kolorystyczna True Matcha jest bardzo bogata jak na podkład drogeryjny i znajdziemy w niej trzy tonacje: chłodną, nautralną i ciepłą.

Podkład ma lekką i lejąca się konsystencję. Nie jest wyczuwalny na skórze i wygląda bardzo naturalnie. Daje piękne satynowe wykończenie. Nie ma obaw o zapychanie skóry, ja takiego zjawiska u siebie nie zaobserwowałam.

Krycie jest bardzo dobre, możemy je uzyskać przy dwóch cienkich warstwach. Jedna warstwa da nam delikatny i naturalny efekt.

Trwałość jest bardzo dobra. Przy normalnej i ludzkiej temperaturze na mojej skórze wygląda idealnie (przypudrowany sypkim pudrem bourjois) przez 8h, w czasie upałów trwałość się skraca, ale jest to akurat nieuniknione.

Wydajność produktu jest bardzo dobra, używam do aplikacji 1,5 pompki, aby uzyskać pełne krycie i podkład starcza na bardzo długi czas.

Posiada świetne opakowanie z pompką, która działa bez zarzutu. Koszt podkładu w cenie regularnej to ok. 53 zł.


Zapraszam także na recenzję w formie filmiku razem z testem na żywo:


Udostępnij ten post

13 komentarzy :

  1. Jak po zużywam moje podkładowe zapasy z wielką przyjemnością po niego sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś był moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To był mój pierwszy podkład i pamiętam, że byłam z niego bardzo zadowolona. Chyba wrócę do niego, gdy wykończę moje zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusił mnie kiedyś, ale ostatecznie kupiłam podkład ASTOR'a i żałowalam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana może zrobisz jakieś testy kremów BB, drogeryjnych, nisko półkowych ? Mało jest takich filmów więc może ?:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusi mnie wypróbowanie go :D Kto wie co trafi do koszyka przy następnej promocji ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam go! Bardzo łatwo znaleźć swój kolor, stapia się pięknie ze skórą no i często jest w promocji:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A jak on ma sie do revlona cs? Lepszy gorszy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Podkład jakiego od dawna szukałam, dziękuję na pewno wypróbuję :)
    Zapraszam do mnie, ROZDANIE: http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też go używam, ale w innym kolorze. Mógłby być bardziej matujący.

    OdpowiedzUsuń
  11. Po Twojej recenzji postanowiłam, że zakupię ten podkład,ślicznie się prezentuje na Twojej twarzy. Mam do Ciebie ogromną prośbę czy mogłabyś zrobić filmik o swojej pielęgnacji cery rano i wieczorem. Interesuje mnie jakie kosmetyki stosujesz, ponieważ masz cerę w świetnej kondycji a nie jest to łatwe przy cerze mieszanej w kierunku do tłustej. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja pielęgnacja ciągle się zmienia i rzadko kiedy wracam do tych samych produktów, mimo że większość tego co używałam się u mnie sprawdziło. Pomyślę o tym i może mi się uda taki film nakręcić :)

      Usuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.