METAMORFOZA KASI - MAKIJAŻ DZIENNY PALETĄ NAKED 3 | VIDEO







Witajcie! Mam dla Was drugą, w historii bloga, metamorfozę! I mam nadzieję, że pojawiać będzie się ich więcej!

Makijaż Kasi wykonałam w całości paletą Naked 3 Urban Decay, chciałam uzyskać delikatny efekt, subtelny, optycznie powiększający oczy. Głównym punktem makijażu są oczywiście usta i moja ukochana szminka ze Sleeka, która cudownie na Kasi wygląda. I, mimo że kolor tej szminki należy już do tych bardziej odważnych, to razem z delikatnym makijażem oka tworzą całość i sprawiają, że makijaż ten jest idealny na co dzień.

Nagrałyśmy także filmik z tym makijażem i zapraszam Was serdecznie do jego obejrzenia:




Użyte produkty:
Twarz:
podkład - Pierre Rene Skin Balance Cover #21
korektor - MAC Prolongwear Concealer #NC15
puder - Kryolan Anti Shine Powder
bronzer - The Balm Bahama Mama
róż - The Balm Frat Boy
rozświetlacz - The Balm Mary-Lou Manizer

Oczy:
baza - Laura Mercier Eye Basics #Pink
cienie Strange, Dust, Limit, Nooner, Liar, Factory- Urban Decay Naked 3 Palette
tusz - Maybelline Rocket Volum' Express Waterproof Mascara 
biała kredka - NYX Jumbo Pencil #Milk

Brwi:
Maybelline Color Tattoo #040 Permanent Taupe

Usta:
szminka - Sleek True Colour Lipstick Matte #Mystic

Udostępnij ten post

1 komentarz :

  1. prezentuje się swietnie.makijaż nie jest nudny dzieki tej fuksjowej pomadce a razem tworzą ciekawa całosc

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.