O'RIGHT GOLDEN ROSE COLOR CARE SHAMPOO & PURPLE ROSE COLOR CARE CONDITIONER




Dzisiaj opowiem Wam o duecie, który moje włosy miały zaszczyt testować przez długi czas. Buteleczki zużyte, więc chyba czas coś o nich napisać?

Szampony O'right spodobają się każdemu kto ceni wszystko co naturalne i ekologiczne, ponieważ ich produkty są w większości naturalne, buteleczki są biodegradowalne, a korek wykonany jest z bambusa. Dodatkowo małe pojemności szamponów 250 ml posiadają w środku opakowaniu nasionko akacji, a butelka po zakopaniu dostarcza jemu składników odżywczych.

Produkty, które Wam dzisiaj opiszę, zostały wybrane specjalnie do moich rozjaśnianych i trochę jednak zniszczonych włosów. 

O'right Golden Rose Color Care Shampoo
Szampon jest skierowany do włosów farbowanych i zniszczonych. Zawiera 95,8% naturalnych składników. Bardzo dobrze oczyszcza włosy oraz skórę głowy, świetnie się pieni, jednak dalej jest delikatny i skóry nie wysusza, tylko ją pielęgnuje. Włosy po umyciu są miłe w dotyku, gładkie i lśniące oraz łatwo je rozczesać, co dla mnie jest nowością! W sprawie ochrony koloru niestety się nie wypowiem, ponieważ swoje włosy rozjaśniam i nie posiadają one w sobie barwnika, którego miałby ten szampon chronić. Jednak z szamponu jestem bardzo zadowolona i warto jest w ten produkt zainwestować ze względu na świetny skład oraz dużą wydajność.

O'right Purple Rose Color Care Conditioner
Odżywka także skierowana jest do włosów farbowanych i zniszczonych. Zawiera 90,2% naturalnych składników. Tym produktem się niestety odrobinę rozczarowałam, ponieważ moje włosy wolę zdecydowanie bardziej bogate odżywki. Mam wrażenie, że u mnie nie działa tak jak powinna, ale sądzę, że sprawdzi się lepiej przy mniej wymagających włosach, bądź przy włosach potrzebujących nawilżenia, jednak które łatwo ulegają obciążeniom.

Kosmetyki dostaniecie na stronie internetowej dystrybutora - organicsbeauty.pl oraz w salonach fryzjerskich. Ceny w pojemności 400 ml: szampony - 100 zł, odżywki - 105 zł.

Oferta firmy O'right jest bogata w kosmetyki do różnych rodzajów włosów, każdy bez problemu znajdzie coś dla siebie. Dodatkowo posiadają kosmetyki tj. peeling do skóry głowy (który z pewnością wypróbuję!), spraye łagodzące skórę głowy, zwiększające objętość, olejki i wiele innych ciekawych produktów, których większość mówi do mnie 'mamo' :)


Używaliście kiedyś tych produktów? Jak się u Was sprawdziły?

Udostępnij ten post

1 komentarz :

  1. Szkoda, że takie drogie. Ale super jest to, że w środku nasionko akacji ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.