ULUBIEŃCY SIERPNIA 2014!

Nadszedł najwyższy czas na kosmetyczne podsumowanie sierpnia, czyli przedstawiam Wam dzisiaj moich ulubieńców!


Avene Cleanance Expert Soin Emulsion
Nowy produkt Avene, który udało mi się zdobyć przedpremierowo, aby móc podzielić się z Wami opinią na jego temat. Ten krem działa cuda i świetnie poradził się z moją skórą. Teraz jest niesamowicie gładka, pozbyłam się wszystkich zaskórników, a przebarwienia po niedoskonałościach zniknęły. Więcej się nie rozpisuję, ponieważ niedługo pojawi się jego pełna recenzja.

Long 4 Lashes Serum przyspieszające wzrost rzęs
Produkt pokazuje, że nie trzeba wydać mnóstwa pieniędzy na odżywkę do rzęs, ponieważ wystarczy do szczęścia nam on. Moje rzęsy nigdy nie wyglądały tak pięknie, są dwa razy dłuższe, przyciemnione i podkręcone, a to po 1,5 miesięcznym używaniu. Jestem ciekawa co będzie dalej!

NYX Blush #Taupe
Zawsze miałam skłonność do sięgania po bronzery w ciepłym odcieniu i takich mam w swojej kolekcji najwięcej. Ten kupiłam ze względu na wielki szum jaki się kręcił wokół niego, ja także chciałam go wypróbować, ale czaiłam się z pierwszym użyciem zdecydowanie za długo. Z tym produktem świetnie się pracuje, nie da się zrobić plam i można uzyskać bardzo naturalny efekt, mimo trochę przerażającego wyglądu w opakowaniu.

Lancome Lip Lover #353
Cudowny produkt! Na ogół na usta lubię nakładać mocne, napigmentowane produkty, jednak ten, mimo delikatnego efektu, spodobał mi się bardzo. Daje bardzo naturalne wykończenie, błyszczące i soczyste, jest idealny dla osób, które chcą się dopiero oswoić z noszeniem żywszych odcieni na ustach.

Calvin Klein In2U
Przepiękne, świeże i cytrusowe perfumy, w których się zakochałam i używałam przez całe lato, a będę jeszcze dłużej, ponieważ mogę cytrusami pachnąć cały rok!

Venita Trendy Mousse Color #32 Intrygujący róż, #33 Urzekająca purpura
Te pianki są świetnym sposobem na dodanie trochę koloru do codziennej, szarej rzeczywistości. I może różowe włosy nie są dla każdego, jednak ja lubię trochę poszaleć i jestem bardzo zadowolona z tych pianek i efekt jaki uzyskałam robiąc różowe ombre na swoich włosach. 



Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. Róż z Nyx jest boski jako bronzer :) uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Serum do rzęs będzie moje jak tylko wykończę wszystkie pseudo odżywki, które mam ;) I może poczekam na promocje w Rossmanie na nią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne masz włosy :) niestety nie przepadam za różem w odcieniu taupe

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze wolałam blogi, ale tym razem uciekam na youtube ;)
    Brązer z NYX też lubię, ale używam go konkretnie do cieniowania, a potem rozcieram cieplejszym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tych perfumach u koleżanki. Płaczę, bo hajsy mi się nie zgadzają i nie zapowiada się chwilowo żebym kupiła sobie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaszalałaś z włosami :) Ten kosmetyk od Avene zaciekawił mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Avene Cleanance Expert Soin Emulsion muszę sobie kupić, skoro jest taki dobry :) Calvin Klein In2U jest moim ulubieńcem od dawna, uwielbiam go, najbardziej w lecie, oczywiście. NYX Taupe jest u mnie na wishliście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Calvin Klein In2U kiedyś nie przypadł mi do gustu. Po kilku latach dałam mu kolejną szansę i teraz bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.