ESSIE FIJI






Lakier Essie Fiji to klasyka, o której słyszał już każdy. Sama długo się broniłam przed jego zakupem, ponieważ na lakiery do paznokci nie lubię wydawać dużo, a jego cena nie jest mała. W końcu jednak uległam, ponieważ wzdychałam wystarczająco długo, a do tego trafiłam na promocję. Od zakupu minęło już trochę czasu i w tym momencie została mi już 1/3 produktu w buteleczce, co wiadomo co oznacza.

Odcień Fiji to biel złamana różem, który niesamowicie urzeka. Nie da się przejść obok niego obojętnie, pasuje absolutnie do wszystkiego i robi wrażenie na innych. Nigdy nie sądziłam, że uda mi się znaleźć taki lakier, który będę nosiła non stop i mi się nie znudzi, a jednak!

Pełne krycie lakieru uzyskamy przy dwóch warstwach, co na taki odcień jest bardzo dobrym wynikiem. Pędzelek jest szeroki i zaokrąglony, konsystencja lakieru jest idealna, co sprawia, że malowanie nim to czysta przyjemność.

Lakiery na moich paznokciach u rąk nigdy nie wytrzymują długo i tak jest także z nim. W idealnym stanie trzyma się 4 dni, za to na paznokciach u stóp wytrzymuje wieki!

Koszt to ok. 33 zł za 13,5 ml, ale często można dostać lakiery Essie w promocji.

Fiji jest zdecydowanie moim ulubieńcem i nie wiem czy istnieje lakier, który byłby w stanie go przebić. A jaki jest Wasz ulubiony lakier?

Udostępnij ten post

22 komentarze :

  1. Lakier calkiem fajny ale za to jakie Ty masz piekne paznokcie!!!! WOOOW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie są takie piękne, na małym palcu mi się złamał ;(

      Usuń
  2. Romper Room, czyli Essiak bardzo podobny do Fiji to mój ulubieniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie za różowy. Nie polubiłambym się z nim. U mnie lakiery Essie gęstnieją gdy zostaje ich mniej więcej 1/3 - czy u Ciebie też tak się dzieje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zgęstniał, ale poratowałam go Seche Restore i żyje! :)

      Usuń
  4. Fiji to pierwszy lakier który zużyłam całkowicie. I to w dwa miesiące. Piękny jest ten kolor. Teraz moim numerem jeden na jesień jest bahama mama też od Essie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek jest na prawdę prześliczny! Bardzo delikatny i kobiecy.

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie powiem nic innego jak: "wygląda pięknie" i też go baaardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również baaaaaardzo lubię ten kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ten kolorek kurczę no ;) A ja jeszcze żadnego Essiaka nie miałam, hmm..

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakier wygląda bardzo ładnie na Twoich paznociach :) Dla mnie jest z jednej strony za różowy, z drugiej nie przepadam za lakierami jaśniejszymi od koloru mojej skóry - źle się w nich czuję.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie wygląda, bardzo gustuję w takich kolorach :)
    Ps: czy mogłabyś mi proszę powiedzieć jakiego aparatu używasz ?:)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.