FACE OF THE DAY #11






Ze względu na to, że dotarła do nas jesień, przyszedł czas na mocne szminki! Dzisiaj postawiłam na bardzo ciemne wino (w rzeczywistości jest nawet ciemniejsza niż wyszła na zdjęciach), a do tego delikatny makijaż w brązach oraz z odrobiną bordo.

Użyte produkty:
Pierre Rene Skin Balance Cover #23 Nude
MAC Prolongwear Concealer #NC15
Paese Puder bambusowy z jedwabiem
NYX Blush #Taupe
NARS Bronzing Powder #Laguna
NARS Blush #Orgasm
The Balm Mary-lou Manizer
Laura Mercier Eye Basics #Pink
Too Faced Chocolate Bar Eye Shadow Collection
Laura Mercier Tightline Cake Eyeliner #Mahogany brown
L'Oreal Volume Million Lashes So Couture
Make Up For Ever Aqua Brow #15
Catrice Ultimate Colour #170 After Work Wine

Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. Jestem zaskoczona że pomadka to Catrice! Myślałam, że coś znacznie droższego :D Cudo!
    Piękny, mega zgrany makijaż i fajnie w nim wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mnie naszła ochota na takie usta wraz z jesienią :D Piekny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny makijaz oczu :) ciemna pomadka mi sie nie podoba, ale wiem, ze teraz sa modne :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko tak Ci pasuje , po prost extra :) ten make up, ta szminka, ta bluza.. :) wyglądasz genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczko piękne, ale usta chyba nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się przymierzam do ciemniejszej szminki, ale jakoś ciężko mi to wychodzi, bo nie jestem przyzwyczajona.

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.