LONG 4 LASHES SERUM PRZYSPIESZAJĄCE WZROST RZĘS




Piękne rzęsy to marzenie każdej kobiety, jednak nie zawsze jesteśmy takimi obdarzone naturalnie. Ja swoje muszę wspomagać, ale efekty jak widać na powyższych zdjęciach są niesamowite!

Odżywka Long 4 Lashes jest dużo tańszą alternatywą dla słynnej odżywki Revitalash. Ja skusiłam się na odżywkę Oceanica ze względu na przystępną ceną (zapłaciłam za nią 56 zł) oraz na efekty, które zobaczyłam u Idalii.

Serum znajduje się w opakowaniu przypominającym opakowanie eyelinera i właśnie tak jak eyeliner stosuje się go przy linii rzęs, ponieważ pobudzamy cebulki do działania.

Rzęsy rosną tylko przez pierwsze 30 dni swojego życia, które trwa od 3 do 6 miesięcy (tak mówi internet). Odżywka ma za zadanie pobudzić cebulki do pracy, wzmocnić i przyspieszyć wzrost rzęs oraz przedłużyć ich życie.

Delikatne efekty widoczne są już po pierwszym miesiącu używania. Rzęsy są delikatnie bardziej gęste i dłuższe, a po pomalowaniu rzęs tuszem widać większą różnicę.

Po trzech miesiącach możemy ujrzeć pełne efekty odżywki. Rzęsy są bardzo mocno zagęszczone, wydłużone i pogrubione. Są dużo mocniejsze, zdrowsze i czarne! Na ostatnim zdjęciu możecie zobaczyć jakie piękne rzęsy udało mi się wyhodować. Efekty są na tyle imponujące, że bez malowania są bardzo widoczne. Wcześniej nie udawało mi się uzyskać takiego efektu po pomalowaniu!

Taki efekt utrzymał się jeszcze przez około 1,5 miesiąca, potem stopniowo rzęsy zaczęły wypadać. Teraz, po 6 miesiącach od rozpoczęcia kuracji (w ciągu ostatnich trzech miesięcy nie używałam odżywki codziennie, tylko raz na 2-3 dni) moje rzęsy dalej są bardzo ładne, ale są widoczne ubytki.

Produkt oparty jest na bimatoproście, który jest lekiem na jaskrę, dlatego trzeba uważać przy jego używaniu, a jeśli posiadamy problemy z ciśnieniem wewnątrz gałkowym lub posiadamy jaskrę należy skonsultować się z lekarzem czy możemy tego produktu używać.

Podczas używania u mnie wystąpiło zaczerwienienie oraz delikatne swędzenie przy linii rzęs, ale było to tylko tymczasowe.

Jeszcze odrobinę odżywki zostało mi w opakowaniu, po jej zużyciu wypróbuję odżywkę Revitalash (mam opakowanie 1 ml) i zobaczę czy będzie różnica między tymi dwoma odżywkami.

Do Long 4 Lashes wrócę na pewno, za taką cenę naprawdę warto!

Opakowanie posiada 3 ml produktu, cena regularna to ok. 80 zł, ale można dostać ją taniej online i na promocjach.

Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. Efekt jest zdumiewający :) Też chcę takie rzęsiska ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. efekt jest fenomenalny ale chyba bałabym się jej używać. moja mama leczyła początki jaskry. co prawda po wielu miesiącach CODZIENNYCH wizyt u okulisty udało się sprawę opanować i nie dopuścić do jej rozwoju (odpowiednio wcześnie wykryta). ja niestety też ostatnio miałam za wysokie ciśnienie w oczach, więc lepiej uważać. słyszałam, że ta odżywka potrafi nawet odbarwić tęczówkę, ale nie wiem czy to prawda...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny efekt! Też chcę takie rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzęsy :) też się przymierzam do jakiejś kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taż jej używam i jestem nią zachwycona !

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt jest fenomenalny. Jestem aż w szoku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super efekt ;) U mnie też widać, tylko, że rosną w różne strony i tak ładnie to nie wygląda :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Potwierdzam dzialanie! Uzywalam i efekt przeszedl moje wszelkie oczekiwania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super efekty. ja niestety jestem uczulona na tego typu produkty

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz naprawdę piękne rzęsy <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt jest cudowny, ale... ja boję się tych preparatów, dlatego używam tylko olejku rycynowego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt - WOW! Sama długo koło niej chodzę, ale postanowiłam, że w lutym zamówię. Szkoda, że nie ogarnęłam się w porę i nie kupiłam jak była w promocji za 50zł w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ta odżywkę używam 1,5 miesiaca i efekty są co prawda delikatne ale widać różnice :) Odzywkę będe stosowac nadal i za jakis czas na pewno kupie kolejne opakowanie :)
    Świetne efekty !

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.