Zbiorczy haul cz. II: pielęgnacja


Hej! Dzisiaj czas na drugą część haulu, w której pokazuję Wam nowości pielęgnacyjne. Miłego oglądania :)






Revitalash Conditioner


Dermedic Hydrain2 Krem nawilżający o przedłużonym działaniu


Lirene City Protect 25+ Pierwszy krem przeciwzmarszczkowy


Perfecta Dekoder Genów młodości 25+ Krem matujący


Arkana Acne Out Cream


Laura Conti Strawberry Sugar Lip Scrub



Carmex 


Bielenda SOS Kompres do ust


Bielenda Zmysłowa wiśnia Masło do ciała, Peeling do ciała
Bielenda Wanilia & Pistacja Masło do ciała


Pat&Rub Home Spa Bogate masło do ciała


AA Pearl Balsam rozświetlający z perłowymi drobinkami


Perfecta Lody melba Cukrowy peeling do ciała


Joanna Naturial Peeling myjący z kawą
Lirene Emolient Odżywcze serum SOS


Pat&Rub Rewitalizujący balsam do stóp


Laura Conti Regenerująca i pielęgnująca maska do stóp


Bruno Banani Made for Women


Diamond Cosmetics Help Nail Premium Nail Conditioner, Nail & Cuticle Oil Peach, Nail Harder, Cuticle Remover

Bielenda CC Wzmacniająca odżywka do paznokci 10w1


Seboradin Szampon Kuracja stymulująca odrost włosów z komórkami macierzystymi 


Seboradin Balsam do włosów wypadających i przerzedzających się


Taft Power Lakier do włosów 5 Mega Strong


Taft Shine Mousse 4 Ultra Strong

Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. z tych produktów mam tylko carmex i ten peeling do ust, niestety ten peeling dla mie za słabo zdziera, bardzo ciekawe produkty, bardzo fajnie i rzeczowo mówisz :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bielenda ma odżywki do paznokci ? Nie wiedziałam...Ciekawe jak się sprawdzi...Czarnego Tafta bardzo lubię. Często kupuję ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem twojej opini na temat tego kremu z Lirene, a co do dermedica mam hydrain hialuro 3 i bardzo go lubię xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lirene jest bardzo delikatny, fajny pod makijaż, ale jeśli chodzi o nawilżenie to w tym momencie jest dla mnie za słaby.
      A dermedic bardzo pozytywne wywarł na mnie wrażenie!

      Usuń
  4. Bardzo lubię ten zestaw FitoCell razem z balsamem od Seboradin :) U mnie się fajnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.