ST. PATRICK'S DAY MAKEUP







Hej! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać pierwszy makijaż w odcieniach zieleni jaki kiedykolwiek sobie zrobiłam! Wykorzystałam idealną na to okazję - Dzień Świętego Patryka, który jest jutro i stworzyłam ten oto makijaż oraz tutorial do niego. Makijaż wykonałam całkowicie paletą Sleeka Garden of Eden :)


Użyte kosmetyki:
Twarz:
podkład - Estee Lauder Double Wear #1W2 Sand
korektor - MAC Prolongwear Concealer #NC15
puder - Maybelline Affinitone Powder
bronzer - NYX Blush #Taupe
róż - Too Faced Perfect Flush Blush #Candy Glow
rozświetlacz - The Balm Mary-Lou Manizer

Oczy:
baza - Laura Mercier Eye Basics #Pink
cienie Adam's Apple, Tree of Life, Fig - Sleek Garden of Eden Palette
eyeliner - Maybelline Lasting Drama Gel Liner
biała kredka - NYX Jumbo Pencil #Milk
tusz - Lancome Hypnose Mascara
sztuczne rzęsy - Ardell False Lashes #Wispies
klej do rzęs - DUO Adheisive

Brwi:
Make Up For Ever Aqua Brow #15

Usta:
Gerard Cosmetics Lipstick #Tequila Sunrise #Buttercup




Co myślicie o takim makijażu? Wykonałybyście go na sobie?

Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. nie wiem czemu jak zobaczylam zdjęcia makijażu to do głowy przyszły mi słowa " motylem jestem..." :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no no, jak na pierwszy makijaż w zieleniach, to jest szał! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! :D Rzadko sięgam po zielenie w makijażu, ale chyba dzięki Tobie to się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż, bardzo mi się podoba. Też jakiś czas temu robiłam podobny zielony makijaż tą paletą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż i cudny kolor na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Robisz piękne makijaże! Od razu rozpoznałam rzęsy Ardell - jestem ich wielką fanką :) Oprócz makijażu masz prześliczne włosy. Dodaję Cię do ulubionych blogów, zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo intensywny i piękny kolorystycznie makijaz:)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.