LUSH DARK ANGELS



W Lushu przepadłam totalnie! Niedawno, przynajmniej dla mnie niedawno, opisywałam Wam inny ich produkt - Angels on Bare Skin, dzisiaj przypadł czas na jego kolegę, w którym zakochałam się jeszcze bardziej!

Dark Angels jest produktem do głębokiego oczyszczania twarzy w formie gęstej pasty, którą samodzielnie rozrabiamy z wodą, aby uzyskać gładką konsystencję ze złuszczającymi drobinkami. W środku pudełeczka znajduje się magiczna mieszanka marokańskiego błota Rhasshoul, oleju z awokado, węgiel drzewny oraz cukier. Co razem tworzy najlepszy peeling jaki możemy znaleźć na rynku! Świetnie złuszcza martwy naskórek, nie podrażniając mojej wrażliwej skóry. Idealnie oczyszcza skórę i jest to jedyny produkt, który jest w stanie oczyścić mój nos z wągrów.

Zostawia skórę niesamowicie gładką oraz nawilżoną, dzięki oleju awokado oraz glicerynie, która znajduje się w składzie. Bardzo przyjemnie używa mi się tego peelingu i jest to chyba pierwszy peeling w historii, który rzeczywiście używam na tyle regularnie na ile powinnam. Wszystkie poprzednie używałam raz na tydzień, a czasami nawet raz na dwa tygodnie, ponieważ zapominałam o tym kroku w pielęgnacji. Teraz nie zapominam o peelingu wcale, a nawet nie mogę się doczekać aż użyję go ponownie.

Jest to na tyle wydajny produkt, że ciężko go zużyć przed krótką, 3 miesięczną, datą ważności. Do użycia na całą twarz potrzebujemy niewielką ilość, porcję wielkości orzecha laskowego. Peeling jest skierowany do używania także na całe ciało, ale mi osobiście trochę go szkoda używać na inne miejsca niż twarz.

Świetny produkt, który musicie wypróbować na swojej skórze! Jeśli macie możliwość odwiedzenia Lusha za granicą, co polecam z całego serca, ponieważ mają przepięknie wyglądające i pachnące sklepy, to rzućcie na niego okiem, naprawdę warto! 

Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. Witam, a gdzie można kupić tę pastę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polsce niestety nie jest dostępna. Można zamówić online z ich strony, czasami można niektóre produkty trafić na allegro.

      Usuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.