SENSILIS EXTREME ANTI-WRINKLE CREAM



Krem Sensilis Extreme to pierwszy krem przeciwzmarszczkowy jaki kiedykolwiek używałam. Dużo osób uważa, że w wieku 20 lat to stanowczo za wcześnie, żeby używać kremy przeciwzmarszczkowe. W samej nazwie mamy hasło przeciwzmarszczkowe, a nie kremy na zmarszczki. Kiedy mamy przeciwdziałać? Wtedy kiedy jeszcze tych zmarszczek nie posiadamy. Dodatkowo skóra sama "wypije" z danego kremu to czego potrzebuje, więc bez obaw można, a nawet powinno się  takie kremy stosować.

Głównymi właściwościami tego kremu jest działanie wzmacniające naczynia krwionośne i zapobieganie zaczerwienieniom, czyli to czego potrzebuję i czego w kremach szukam zawsze. Tutaj działanie jest naprawdę mocne i zaczerwienienia na twarzy są znacznie mniej widoczne. Po demakijażu, kiedy moja skóra zawsze jest najbardziej zaczerwieniona (tak samo podczas wysiłku fizycznego i od stresu) widać to najbardziej i wcale nie widać, że posiadam cerę naczynkową. W porównaniu do wcześniejszych okresów, kiedy nie używałam kremów skierowanych do mojej cery.

To co jeszcze potrzebuję od kremu to mocne nawilżenie, często wybieram kosmetyki skierowane do skóry suchej, ponieważ one się u mnie najlepiej sprawdzają, a kosmetyki do skóry mieszanej, które powinny być dla mnie idealne, zawsze mnie wysuszają. Tutaj mamy do czynienia z kremem dzienno-nocnym skierowanym do każdego rodzaju skóry. Na ogół takie kremy są za ciężkie do używania pod makijaż na dzień, a za słabo nawilżające na noc, przynajmniej ja do tej pory trafiałam tylko na takie. Tutaj znalazłam ideał, który bardzo mocno nawilża, nadaje się pod makijaż nie zmieniając jego trwałości, a także poziom nawilżenia jest idealny na noc!

Dodatkowo w kremie znajdziemy filtr przeciwsłoneczny SPF15, który zawsze jest mile widziany. Wydajność jest bardzo dobra, wiadomo, że używając kremu dzienno-nocnego może wydawać się, że szybko się zużywa, ale mamy tylko jeden słoiczek, a nie dwa. A w tym słoiczku znajduje się klasycznie 50 ml produktu. 

Cena jest na troszeczkę wyższym poziomie, ponieważ jest to ok. 120 zł, ale na pielęgnacji twarzy absolutnie nie powinniśmy oszczędzać i używać to co najlepsze, w końcu to nasza wizytówka! Na pewno znajdziecie ten produkt w aptekach, jeśli nie w stacjonarnej to na pewno w internetowej, oraz od niedawna Sensilis jest także dostępny w drogeriach Hebe.


Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. Za takie właściwości myślę, że cena nie jest problemem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy krem, chętnie bym go wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepiej działać niż przeciwdziałać. I to się pięknie sprawdza w przypadku między innymi kremów przeciwzmarszczkowych. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym kremie :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.