WEEKEND NAD MORZEM | SECRETS OF BEAUTY


Jeszcze trzy tygodnie temu byłam nad Morzem i spędziłam tam weekend w rewelacyjnym towarzystwie na nierutynowym spotkaniu blogerów Secrets of Beauty. Gdy dowiedziałam się co Michałowi udało się zorganizować byłam w szoku i skakałam z radości jednocześnie.

Weekend spędziliśmy w ośrodku Natura Park w Jastrzębiej Górze i nie był to wcale weekend wypoczynkowy! Michał zaplanował wszystko tak, żebyśmy się nie nudzili, dużo dowiedzieli, ale także, żebyśmy mieli czas na podziwianie pięknych zachodów słońca nad naszym polskim morzem. Już piątkowy wieczór zaczął się prezentacją marki Ilua, ale to w sobotę działo się najwięcej! Produkowaliśmy własne kremy z marką Biolonica, poznawaliśmy markę Ingrid, tworzyliśmy woski razem z połową ekipy Craft'n'Beauty, wzdychałyśmy nad nowymi matowymi szminkami z Gosha, a na koniec przyklejałyśmy rzęsy Eylure (które uwielbiam!) oraz przyklejaliśmy paznokcie Elegant Touch

A wszystko to możecie zobaczyć we vlogu:





















Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. Fantastyczne fotki :) Aż zatęskniłam za morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Była bardzo fajnie. Dla mnie na zawsze pozostaniesz Mistrzynią Rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez byłam nad morzem w zeszły weekend :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że z nami byłaś :) Już powoli przygotowuję jesienna edycję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne zdjęcia, kocham morze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny filmik. Chcę tam! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha nie wiem od czego zacząć : po pierwsze masz przepiękną cerę, wygląda bardzo świeżo. Po drugie: super, ze jako blogerka miałaś szansę poznać produkcję kremów "od kuchni". Zaciekawiły mnie z tych filmików rzęsy. Ostatnio myślę, czy sobie nie nałożyć, ale boje się, że coś zrobię nie tak i albo mi się przykleją,albo coś się stanie z okiem :) A no i jak podobały się kosmetyki Ingrid? Bo nie widziałam ich we vlogu, a ciekawa jestem Twojej opinii. Ja używam ich podkładu mineral silk&lift, bardzo mi odpowiada(super nawilża i pokrywa) i zastanawiam się nad zakupem podkładu. Testowałaś może? Polecasz? Czy może jakiś inny?

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.