SENSILIS OXYGEN ULTRA-HYDRATING INTENSIVE SERUM



Niedawno mogliście zobaczyć na blogu recenzję kremu Extreme od Sensilis. Dzisiaj przyszedł czas na recenzję równie świetnego produktu tej firmy, jakim jest serum skierowane do skóry suchej oraz odwodnionej. Producent określa ten produkt jako kuracja szokowa, która ma szybko odbudować oraz nawilżyć skórę przesuszoną i odwodnioną. Ja muszę się z tym zgodzić w 100%.

Serum to produkt, który do tej pory nie gościł w mojej pielęgnacji praktycznie wcale. Miałam tylko dwa produkty tego typu, które się u mnie nie sprawdziły, a nie szukałam czegoś lepszego, ponieważ uważałam, że nie jest mi wcale potrzebne. Jakże się myliłam! Teraz nie wyobrażam sobie nie mieć tego produktu pod ręką. 

Podczas zimy moja skóra potrzebuje bardzo, ale to bardzo mocnego nawilżenia, którego nie daje mi każdy krem. Łatwo się przesusza, a potem ciężko doprowadzić ją do poczciwego stanu. Te serum postawiło moją skórę na nogi błyskawicznie!

W pięknym opakowaniu z higieniczną pompką typu air-less znajduje się bardzo przyjemna, lekka konsystencja. Delikatnie płynna, delikatnie żelowa. Łatwo rozprowadza się na twarzy oraz momentalnie się wchłania nie zostawiając lepkiej warstwy, tylko zostawiając skórę wygładzoną i gotową na przyjęcie kremu. Intensywnie nawilża skórę i pomaga na jej szybką regenerację.

Polecam każdemu, kto szuka dobrego serum to twarzy, u mnie zdziałał cuda i na pewno taki sam efekt uzyskacie i Wy! Produkt znajdziecie w aptekach internetowych oraz w drogeriach Hebe za ok. 140zł. 

Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. Mam to samo zimą! Nawilżenie to podstawa :) może dozbieram do zimy na niego;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy ale dosc drogi :P Ale moze sie ksuze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dość duża cena, ale może kiedyś pozwolę sobie na taki wydatek :D

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.