JESIENIĄ NAD MORZEM | SECRETS OF BEAUTY


Dokładnie miesiąc temu byłam nad morzem i bawiłam się w świetnym towarzystwie na weekendowym spotkaniu blogerów. Jesienne Secrets of Beauty tym razem odbyły się w Ostrowie w magicznym ośrodku Natura Park. Znajduje się on troszeczkę na uboczu, w środku lasu i zachwyca pięknymi drewnianymi domkami i bardzo przyjemnym klimatem. 

Weekend był zapchany po brzegi warsztatami oraz prezentacjami, z których najbardziej spodobały mi się warsztaty z marką Pierre Rene, gdzie mogliśmy przetestować na swojej skórze wiele kosmetyków tej marki i poznać nowości. Powiem szczerze, że jestem pozytywnie zaskoczona jakością tych kosmetyków, a także pędzli! Mam teraz na liście kilka kosmetyków, które w najbliższym czasie zamierzam wypróbować. Jak zwykle świetna prezentacja marki Ilua, po której zmieniło się moje spojrzenie na kosmetyki do pielęgnacji twarzy i mam niezmierną ochotę wypróbować krem piękność dnia. Krótki przegląd naturalnych masek Dermaglin, które już wcześniej zdążyłam pokochać i używam je regularnie. Dodatkowo prezentacje marek Dermo Future Precision, Plus dla Skóry oraz Fabryki Świec Light, których świece umilały nam cały pobyt.

Dziękuję bardzo Michałowi za organizację tego spotkania i czekam na kolejne! Dziewczynom z domku numer 8, czyli Monice, Kasi oraz Oli za pogaduchy do rana i nieprzespane noce ;)

Podczas ostatniej edycji Secrets of Beauty nagrywałam vloga, którego możecie zobaczyć tutaj. Tym razem też bardzo chciałam to zrobić, ale zdyskwalifikowała mnie choroba. Także tym razem mogę zaprezentować tylko kilka zdjęć, które robiłam podczas tego pobytu.












Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. I ja dziękuję za cudowny weekend, atrakcje w trakcie i po spotkaniu i za przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne miejsce na spotkanie blogerek :) Zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej jej co za cudowne kolory na dłoni!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko pozazdrościć :) Co to za pomadki masz na dłoni? :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.