COOL TONED PURPLE MAKEUP LOOK | MAKIJAŻ W CHŁODNYCH ODCIENIACH










Chłodne odcienie na moje powieki lądują bardzo rzadko, od czasu do czasu mam na nie ochotę, ale jednak najlepiej czuję się w ciepłych tonacjach. Chociaż nie wykluczone, że to się zmieni, ponieważ bardzo podoba mi się jak ten makijaż wyszedł. Dodatkowo też przepadłam na widok palety Tarte Tartelette i po pierwszym użyciu (dzięki Agnieszce) wiem, że ta paleta będzie kiedyś moja! A wtedy chcąc nie chcąc będę musiała przyzwyczaić się do widoku chłodnych odcieni na moich oczach :)

Dzisiejszy makijaż akurat wykonany jest cieniami Melkior Proffesional oraz cieniami Inglota, także o dużo lepszym dostępie i w znacznie przyjemniejszej cenie niż Tarte. Dajcie znać co o nim myślicie.


Użyte produkty:
Twarz:
L'Oreal Infallible 24h-Matte Foundation #22 Radiant Beige
MAC Pro Longwear Concealer #NC15
MAC Shaping Powder #Emphasize
Hourglass Ambient Lightning Powder #Diffused Light
Charlotte Tilburry Filmstar Bronze & Glow
MAC Pro Longwear Blush #Stubborn
Melkior Professional Illuminating Powder #Spring Shine

Oczy:
MAC Pro Longwear Paint Pot #Soft Ohre
Melkior Eyeshadows #Ethernal, #Prune, #Maroon
Inglot Eyeshadow #351, #373, #63
Deborah 24Ohre Waterproof Pencil #Brown
L'Oreal Volume Million Lashes Feline
Eylure Exaggerate False Lashes #149
DUO Adheisive

Brwi:
Make Up For Ever Aqua Brow #15

Usta:
Max Factor Lipfinity #160


Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. Bardzo podoba mi się konturowanie. Makijaż ładny, czysty i staranny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny i bardzo starannie wykonany:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż naprawdę piękny! Natchnęłaś mnie na jutrzejszy makijaż do pracy! Kolory cudowne. Róż, ale nie taki jak zawsze tylko właśnie w chłodnym odcieniu - MEGA !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! kolor ust idealnie współgra z cieniami na powiekach. Całość wygląda baardzo kobieco <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny *.*

    Szkoda, że mniej publikujesz, ale domyślam się, że teraz skupiasz się na rozwijaniu kanału :) Tak czy inaczej - będę obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie to konturowanie jedt zdecydowanie za mocne. Naturalniejszy makijaz twarzy lepiej komponowalby sie z makijazem oka, ktory jest niewatpliwie przepiekny. A tak to wedlug mnie wyglada troche przerysowanie, za mocno, za sztucznie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie oczy <3 Bosko! Chętnie zajrzę na kanał, aż miło będzie mi oglądać takie makijaże :) Konturowanie wyraźne, ale piękne

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż robi ogromne wrażenie. Jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.