LONG TIME NO SEE VOL. 2


Hej!
Dawno się nie widzieliśmy, wiem! Dlatego na górze zamieściłam moje aktualne zdjęcie dla tych osób, które nie śledzą tego co robię na moim kanale na youtube i nie pamiętają jak wyglądam. Kolor włosów akurat zmienił się niedawno, potrzebowałam zmiany. Dokładnie tak samo jak rok temu, kiedy pisałam taki sam post mając szaro-zielone włosy (akurat wtedy nie udała mi się zmiana koloru włosów na siwe).

W 2015 roku nie zobaczyliście tutaj zbyt wiele. Cały swój zapał i wolny czas poświęcałam nowym filmikom, które starałam się dodawać w miarę regularnie, a na bloga nie znalazłam już czasu i chęci. Od dłuższego czasu chciałam wrócić, ale odkładałam ten moment wmawiając sobie, że najpierw muszę zmienić wygląd bloga, ponieważ to sprawi, że będzie mi się przyjemniej pisało i że tym razem wytrwam. Zamiast po prostu usiąść i coś napisać.

Teraz jak dobrze widzicie blog doczekał przemiany, chociaż jeszcze nie stuprocentowej, ponieważ dalej muszę, właściwie chcę zmienić nagłówek, ale jeszcze nie mam na niego pomysłu. Mam nadzieję, że nowy wygląd Wam się podoba, bo mi bardzo. Teraz trzymajmy kciuki, że przyniesie to dobry rezultat i będziecie oglądać tutaj nowe posty w miarę regularnie.

Nic nie obiecuję, bo wiem, że to się źle skończy. Ale chciałabym i postaram się dodawać dwa posty tygodniowo. Zobaczymy co z tego wyjdzie, ale bądźmy dobrej myśli!

Na dzisiaj to tyle. Dziękuję za uwagę. I, miejmy nadzieję, do szybkiego zobaczenia!

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.