ULUBIEŃCY ROKU 2015!


Mimo że rok 2016 powitaliśmy już dosyć dawno temu, dzisiaj przyszedł u mnie czas na podsumowanie poprzedniego roku. Pod jakim względem? Oczywiście kosmetycznym! 

W ubiegłym roku moje uzależnienie od kosmetyków kolorowych mocno nabrało w siłę i w moich zbiorach pojawiło się mnóstwo nowych perełek. Kolekcja kosmetyków rozrosła mi się niesamowicie i przestałam się mieścić w swojej toaletce. Byłam zmuszona kupić wysoką komodę Alex z Ikei (najlepsza komoda do przechowywania kosmetyków), a potem gdy już ona nie starczała także jej mniejszą wersję. Niedługo utonę w kosmetykach, to pewne!

Dużo nowych produktów weszło w obieg, jednak wiele ulubieńców pozostało z poprzedniego roku. Jesteście ciekawi jakie kosmetyki najbardziej polubiłam w 2015 roku? Zapraszam do oglądania :)


Koniecznie pochwalcie się swoimi ulubieńcami!


Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.