PROSTOWNICA REMINGTON PROTECT




Stylizacja włosów to na pewno nie jest kategoria w której jestem dobra. Mogę śmiało powiedzieć, że do tej pory nie zwracałam większej uwagi na ułożenie moich włosów. Wydawało mi się, że nie jest mi to całkowicie potrzebne (poza kręceniem loków na większe wyjścia) i żyłam w nieświadomości co może zdziałać prostownica nawet na prostych włosach.

Tak, z natury moje włosy są proste. Odkąd moje włosy stały się bardziej porowate poprzez rozjaśnianie są podatne na stylizację, ale także na odkształcenia, których potrafi być wiele, w szczególności jeśli jest się przyzwyczajonym do spania w mokrych włosach. Nie przeszkadzało mi to wcześniej, ponieważ nie wiedziałam jak moje włosy mogą wyglądać.

Pokochałam prostowanie włosów za jeszcze piękniejszą taflę niż zazwyczaj, za bardzo elegancki wygląd i za to, że z prostownicą PROtect od Remingtona mogę cieszyć się pięknymi włosami w mniej niż 5 minut!

Prostownica sprawdza się u mnie idealnie, jej używanie jest bardzo przyjemne i wygodne. Posiada długą płytkę, dzięki czemu można prostować szerokie pasma włosów. Prostownicę możemy podgrzać w około 20 sekund do temperatury od 170 do 230 stopni. Plusem jest wbudowany cyfrowy wyświetlacz, dzięki któremu mamy kontrolę nad wybraną temperaturą oraz obrotowy kabel, co znacznie ułatwia stylizację. Dodatkowo prostownica przychodzi do nas wraz z eleganckim etui, które ułatwi nam przechowywanie prostownicy, jej transport oraz ochroni przed uszkodzeniami.

Co jest w tej prostownicy wyjątkowego? Technologia Hydra Care, która została w niej zawarta. W prostownicy znajdziemy ukryty mały zbiorniczek na wodę, która po włączeniu odpowiedniego przycisku zmienia się w chłodną mgiełkę, która nawilża nam włosy w trakcie prostowania. Przy użyciu mniejszej temperatury, 170 stopni jest temperaturą optymalną, uzyskujemy takie same rezultaty co przy użyciu standardowej prostownicy podgrzanej do temperatury 200 stopni, ale ze zmniejszonymi uszkodzeniami włosów o 68%!

Już po jednym przeciągnięciu włosy są idealnie proste, miękkie w dotyku oraz lśniące. Nie zauważyłam żadnych uszkodzeń włosów po dosyć częstym używaniu tej prostownicy przez ostatnie trzy miesiące, nawet na moich dosyć zniszczonych końcówkach. Także śmiało mogę polecić osobom, które zaczynają każdy dzień użyciem prostownicy.

Sama wcześniej byłam sceptycznie nastawiona do prostych włosów, ponieważ zawsze marzyłam o włosach kręconych, a właściwie o pięknych falach. Ale ostatnio przekonałam się do idealnie prostych włosów co myślałam, że nigdy nie nastąpi.


Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. Mam prostownicę z Remingtona, ale trochę inny model. Używam prawie codziennie od jakiś 3 lat i dalej śmiga bez zarzutu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym jej spróbować, brakuje mi prostownicy w asortymencie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o prostownice to marka REMINGTON jest dla mnie jedną z najlepszych. Sama mam model tego producenta i sprawdza się doskonale chociaż ma kilka lat.

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.